Francie zavádí od ledna digitální daň. Cílí na největší internetové firmy, jako jsou Google či Facebook. Ty mají v Evropě obrovské zisky, ale placení daní se vyhýbají. Podle studie zadané evropskou komisí kvůli tomu EU přišla jen mezi lety 2013 a 2015 o 5,4 miliardy eur.

Za pár týdnů přijdou Vánoce. Bohužel to ale nejsou žádné svátky klidu a odpočinku s rodinou, ale stali se z nich nefalšované svátky konzumního života. Češi se musí naučit odolávat neustálému tlaku reklamních kampaní a kvůli dárkům se přestat zadlužovat.

Z české vody jsou v posledních letech generovány bohaté zisky. Bohužel tyto zisky nejdou do modernizace infrastruktury, ale odtékají jako tučné dividendy do zahraničí. Namísto neviditelné ruky trhu teď nutně potřebujeme zásah transparentní ruky veřejného sektoru.

Vytvořte si webové stránky zdarma!